Madende ölmek!


Soma da 2 gündür belkide dünya tarihinin en büyük can pazarı yaşanıyor.  Bu yazıyı kaleme aldığım saatlerde ölü sayısı 282 idi.  Resmi rakamlara göre içeride hala 120 kişi olduğu söyleniyor.  Yangın ise hala söndürülemedi.  Hükümet kanalı ile söylenen ya da açıklanan hiç bir bilgiye güvenmediğim için, sürekli diğer kaynaklardan da araştırıyorum.  Ölü sayısı 400 ün üzerinde olacak maalesef, öyle tahmin ediyorum.  Son derece hınç dolu ve utanç içindeyim.  Bu kaza sonrası özellikle enerji bakanı ve başbakan'ın demeçleri karşısında kendimi zor tutuyorum.. Bunlar yetmiyormuş gibi bir de yandaş medya; ülke tv, 24 gibi kanallardan yapılan yorumları duyunca kanım tepeme çıkıyor.  Nasıl itidal sağlayacağım bilemiyorum?  Hiç bu denli yoğun öfke hissetmemiştim.

Enerji bakanı mevtalar için, şu kadar işçi kardeşimizi ailerine teslim ettik gibi abuk sabuk cümleler kuruyor.  İnternette maden sahipleriyle çektirdiği fotoğrafları çıktı.  Şimdi de tabut sayısının resmi borazancı başı olmuş.  Saatte bir demeç veriyor.  Çalışma bakanını ise Allah'a havale ediyorum.  Radasyon tedavisi görüyormuş.  Şifasını bulsun.  Ne diyeyim?  Manisa milletvekili, meşhur Bülent Arınç'dan ses seda yok.  Aman zaten konuşmasın!

Ardından, başbakan'ın tokat ve müşavirinin tekme görüntüleri internete düştü. Yarabbim bu nasıl bir sınav? Kayıplara mı üzülelim? Bu acı olay karşısında hükümet diye görevlendirdiğimiz kiyafetsiz muhterislerin oynadığı orta oyununa mı? Hele şirketin 3 gün sonra yaptığı basın toplantısı? Bu insanlar mı para kazanıyor? İş sahibi de ? Biz evde olup, biteni seyrediyoruz?

Meydanı ne kadar kötülere ve eksiklere bırakmışız. Tüm ve iyiler evde otururken, bunlar zengin, güç sahibi ve adam sınıfına bilet almış.  Bu zamanları tarih Nazi Almanya'sı gibi karanlık çağlar diye anacak.

Metanet Ya Resülallah!!




  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder