Mandalina Kokulu Gecede - Şiirler

Mandalina Kokulu Gecede

Hani bir mandalina ile içmiştik rakıyı,
Tesadüfen, aşık olduğumuz o deniz kıyısında.
İki yaralı yürek buluşmuştuk o gece,
Açamadık bir türlü yüreklerimizi,
Ürkek, ürkek bağladık gönüllerimizi.
Açılamadık gördüğümüz denize,
Ayaklarımız bağlıydı sanki karaya.
Gece bitti, biz bitmedik.
Bitmemiş bir sabaha uyandık.
Ayrı, ayrı.
Yazık oldu bize, o mandalina kokulu gecede.

*-*-*-*

Merhaba

Merhaba,
Uzun ince bir derin gözlü esmere,
Akdeniz'de denize uzak bir durakta,
Gözü kapalı şarkı söylüyordu.
Bir gözü açıktı,
Çok sevmiştim onu.
Sevgiliden uzak bu diyarda.

25.01.2007

-*-*-*-

Uzaklar

Uzaklar yakın oldu, ben uzaklaştım,
Seni özlüyor, istiyordum.
Şimdi sen varsın ya, ben yokum.
Sahipsizlik içinde sahip olmayı özlersin.
Sahip olunca da sahipsizliği.
Dermansız bir dert gibi, bu.
Hiç olmayacak,
Yeni güne inanlar ile inançsızlar arasında kaldım.

12.02.2007

*-*-*-*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder