İki ayağımın üzerinde dikilirken - 6.bölüm


../.

Hiç yataktan kalkmak istemediğim bir sabah, gri ya da siyah bir gökyüzü, sırt ağrısı ve nasıl bu kadar bet bir sese ayarladığımı bilmediğim telefonun çalar saati.  Hiç yatmamış gibi uyanılır mı?  Uyandım işte.  Ayaklarımı sürükleyerek, banyoya gidiyorum.  Benimle birlikte nevresim takımı da bir sürüngen gibi peşimden yatak odasından banyoya kadar geliyor.  Gözüm kapalı aynanın karşısına geçiyorum. İki elimi evyenin mermerine dayadım.  Henüz başım eğik ve gözlerim kapalı.  Ama ellerim yardımı ile nerede durduğumu biliyorum.  Yavaşça kafamı kaldırıyor, gözlerimi açıyorum.  Beklediğimden daha iyi bir Ozan çehresi ile karşılaşıyorum.  Kendimi her sabah aynada görünce, seviniyorum.  Bana mahsus bir şey değil herhalde.  Tüm insanların içindeki narsizm kırpıntıları ego seviyelerine göre sabahları aynada mevcudiyetini gösteriyor olmalı.

 Bugün diyorum, farklı bir gün olacak.  Sırtımın ağrısına ve gri gökyüzüne rağmen faklı bir gün olacak.  Aklıma dün gece geliyor ve omuzlarım biraz daha yükseliyor, yerden.  Dün gece kendimi çok iyi hissettiğimi hatırlıyorum. Nevin Hanım’ın yüzündeki o memnun ifade. Üstelik bu kadar yorgunluğuna rağmen.  Bana çok iyi hissettirdi, gerçekten.  Bugün bir ara uğrayıp, durumunu kontrol edeyim.  Nedense bu hastane olayından sonra, onu görünce kendimi rahat ve doğal hissediyorum.  Bana kendimi iyi hissettirdiği için dudaklarıma bir gülümseme yapışıyor.  Ama çok geç kalmadan, hazırlanıp, ofise gitmeliyim.

 Ne oldu anlamadım ama ofisi hiç bu kadar renksiz görmemiştim.  İçeri girer girmez Faruk yanıma yaklaştı:

 
-          Duydun mu? Birader

-          Neyi?

-          Neyi, olacak, genel müdür önemli bir konuda bir açıklama yapacak, saat 10:00 da büyük toplantı salonuna çağırdı herkesi.  Biraz önce, Pelin gelip haber Verdi.

-          Hadi, tam da geç kalacak günü buldum, desene.

-          Neyse, sence nedir konu?

-          Ne bileyim, canım.  Müneccim miyim ben?

-          Bence kesin, genel müdür istifa ediyor, görürsün.

-          Aman, Faruk bu kaçıncı söyleyişin , o kadar çok söyledin ki birinde gidecek adam , sen den “Bak gördün mü diyeceksin”, şimdiden söyleyeyim deme sakın!

../devamı yarın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder